23 Temmuz 2008 Çarşamba

Bebişle it 's a joke ve first knight premier:)

Eveeeet dün ilk sinema keyfimizi yaptııık.Yorucu ,sıkıcı bir günün ardından Nevzat abimizle birlikte Nişantaşı'na doğru şöööyle bi uzandık.Canım uzun zamandır güzel bir penne yemek istiyodu,orası mı burası mı derken City's in içindeki It s a joke da karar kıldıkk çok da doğru bir karar vermişiz:))nasıl keyifli bir yemek yediğimi ben anlatamam ama Nevzat anlatır:)
Yemek keyfinden sonra sinemaya geçtik,film yine bence bir Batman klasiği..gayet başarılı,yoğun efektli..bi kaç kez irkildim sanırım bebişim de bunu hissetti:)
Sinema çıkışında babamızla buluştuk ve evimize döndük,Seynun çantasını hazırladı ve yatmak için bayağı geç kaldım:(bugün uykusuzluktan gözlerim kapanıyo:)
Babamızı bu sabah İngiltere'ye yolcu ettik..ve gözlerinde ilk defa benden (bence daha ziyade bebişten)uzak kalıcak olmanın endişesini gördüm..Çabuk geelll .....Sanırım ilk defa bir Pazartesinin gelmesini dört gözle bekleyeceğiz...
Şimdilik bu kadar...

3 yorum:

mummy dedi ki...

Hayırlı olsun boğunuz ve tabi bebişiniz:)Allah sağlığıyla kavuştursun onu size..Bu arada eşinize de Allah kvuştursun:)Sevgiler..

Seyhan dedi ki...

Merhaba
ziyarete geldim, bundan sonra takipteyim
sevgiler

Anne Duru dedi ki...

Merhaba Mummy çok teşekkür ederim,her iki güzel temenni için de..sonunda birileriyle hislerimi paylaşabilmem çok keyif verici

Pıtırcık,çok teşekkürler,hoşgeldin..bende senin sıkı takipçin olucam:)