10 Ocak 2009 Cumartesi

Yok yok doğum yapmadım daha:))))

Merak eden tüm arkadaşlarım için ilk önce bu haberi vereyim:Henüz doğum yapmadım:))Ama Allah izin verirse 15 Ocak 2009 Perşembe sabahı saat 09:00'da Derin Hnm.ile buluşmak üzere randevum var;)Epidural sezeryan yöntemiyle doğum yapmaya karar verdiğim için günümüz belli...ama bu işler belli olmaz..Pazartesi günü son kontrolümüz var..bakalım perşembeyi bekleyebilecek mi minik kuzum:)
Çok uzun zamandır birşeyler yazmadığımın farkındayım,günlerimin çok yoğun geçtiğinden mi?Hayır.Tam tersi nerdeyse hiç birşey yapmıyorum uzunca bi zamandır sadece ve sadece dinleniyorum..çok şükür tüm hazırlıklarımızı tamamladık..odanın resimlerini birtürlü koyamadım..sanırım içinde kuzu varken koymak nasip olucak..Doğuma gitmeden önce birşeyler daha yazabilmeyi planlıyorum ama olur da yine ses çıkmazsa o güne kadar anlayın ki.....
Dualarınızı bekliyorum..
Herkese sevgiler:))))

7 yorum:

İLKAY dedi ki...

Sağlıkla yavrunu kucağına almanı diliyorum.
Sevgiler

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım dualarım seninle .sağlıkla kızını kucağına alacağın zaman sonunda geldi:)

sevgiler öpüyorum

mine dedi ki...

saglıkla yavrunuzu kucagınıza alırsınız inşallah...allah yardımcın olsun beklıyoruz resimleri..

annesininoglusu dedi ki...

Allah yardımcınız olsun...

Anne Duru dedi ki...

hepinize sonsuz teşekkürler...en kısa sürede yanınızda olmak ümidiyle..

Adsız dedi ki...

Allah saglikla kavusmanizi nasip etsin.

meleklerim ve ben dedi ki...

Sağlıkla prensesine kavuşman dileklerimle,perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum...
Sevgilerimle...