6 Şubat 2009 Cuma

İhmal ettiğim güzel blogum:)

Ben bu zamana yetişemiyorum...uzun zamandır çalışmadığım için zaman yönetimi işini de unutmuşum sanırım..bugün bi baktım nerdeyse 1 ay olacak ve ben hala doğum hikayemi yazmamışım..bu saatten sonra o günlerdeki tadı veririmi bilmem ama yine de kısaık da olsa bahsetmek istiyorum.15 Ocak sabahı saat 09:00 için randevulamıştık doktorumuzla ama uykusuz ve heyecanla geçen bir 14 ocak gecesinden sonra sabah 07:00 civarında annem ve eşimle beraber hastanedeydik..babam,kayınvaldem,kayınpederim,canım arkadaşlarım
e ve s,teyzem,annemin komşusu ayt teyze hastanede ekibi olarak hazırdı:))gelemeyip telefonla destek veren canım arkadaşlarım...

hızla odaya yerleşme,ameliyat kıyafetlerini giyme veeeeeee directly to ameliyathane:))))

yapılan epidural anestezi, 8 e düşen tansiyon ,acil müdahale,veeeee 09:38 de derin aramızda.........ameliyathanede ağlayan bir ben bir koca bir doktor:))))

ve üzerinden geçen koskoca 22 gün...

çok şükür herşey yolunda...ben çok ama çok özel günler geçiriyorum....hergün ama hergün bakıp şükrediyorum...dünyanın en güzel ama en özel şeyini bana da nasip etti Allah...isteyen herkese de etsin....

çarşamba günü ilk doğumgünü partimize katıldık...dün de babannemizi ziyaret ettik...benim kuzum sokakları çok sevdi...

ben de onu çok seviyorum hem de çooookkk..

sevgiyle..

6 yorum:

DURU'NUN SAYFASI dedi ki...

Cihancim,
Hep birlikte olun, cok saglikli ve cok mutlu olun insallah :)) Daha da fazlasini diliyorum aslinda ama yazmak uzun surer :)) Dunyanin en guzel seyi anne olmak bence. Fotografa baktim ve bizim hikayemize gittim hemen. En guzel dileklerim sana ve Derincigime...

Adsız dedi ki...

gözlerim dolarak, bir yerden sonrada (her gün bakıp şükrediyorum kısmı) bırak dolmayı baya baya aglayarak okudum...
Gözünüz aydın,ömrü boyunca mutlu olsun Derin bebek.

Anne Duru dedi ki...

arınçç,
ne güzel dilekler bunlar..
çok teşekkür ederim,benim için dilediğin herşey senin de olsun...eşin ve güzel kızın Duruyla...
Bir yaz günü İzmir'de buluşmak ümidiyle..

Anne Duru dedi ki...

kiraz sevdası..
sana da sağlıklı ve dünya tatlısı bir bebek versin Allah..
güzel temennin için teşekkür ederim.
Sevgiler,

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Allah analı-babalı büyütsüün:)

Yapıncak Gürerk dedi ki...

Bir aylik olmus bile minik kuzu, ne guzel fotograflar. Bu yaziyi da gozlerim dolarak okudum (of burnum da akiyor simdi iyi mi?) Cok duygulandim cok.

Saglikla buyusun minik Derin :)