23 Ekim 2009 Cuma

Ohhhh

Hiç ama hiç bu kadar uzuuuuun bir ara vermemiştimmm..
Kocaman bir ohhh var bu kadar uzun bir sessizliğin ardında....1Eylül 2009 itibarıyle hayatımda ilk kez hem de kendi isteğimle işten ayrıldım...hayatımın en mühim işi beni bekliyomuş da haberim yokmuş:)
Klavyemin Derin tarafından sökülen space tuşu nedeniyle yazmakta çok zorlanıyorum..en kısa sürede tamir ettirip 2 aydır neler yasadık yazmak istiyorum.
Ama şimdilik sadece buralarda olduğumu ve tüm blogları takip ettiğimi yazmak istedim.
Herkese kucak dolusu sevgiler,

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bebegi yuzunden 10 yıllık is hayatina son vermis biri olarak soyleyebilecegim tek sey;
hicbir ise benzemiyor, tahmin ettiginizden cok daha yorucu,
ama aynı zamanda eşssiz, her anı yanında olabilmek, onunla birlikte gulmek, sasirmak, eglenmek.
hayırlı olsun karariniz.