4 Ağustos 2008 Pazartesi

Hem Cumartesi Hem Pazar'ı bekliyorum:)

Merhaba,
Farkettim ki yeni bir ay olmuş ve ben henüz bu ay hiçbişey yazmamışım.Babamız yokken daha fazla fırsat buluyodum sanırım:)Bu ay bizim için en çok beklenen di senenin başından beri çünkü Seyhun'un seyahati yok ve biz tatile çıkıyoruuuuuzzz:)ve Cumartesi kontrolümüzde belki bebişin cinsiyetini öğrenebileceğiz...
Cumartesi gününü tüm gün evde keyif yaparak geçirdim,Melek Abla'yla güzel bir kahvaltı ettikten sonra kendimi bu ayki dergileri okumaya adadım.Bu arada Mother&Baby'i şiddetle tavsiye ediyorum tüm hamişlere ve annelere...
Pazar sabahı ise erkenden kendimizi Kandilli'ye kahvaltıya attık..Uzuuuuuuun bir çekirdek aile kahvaltısından sonra ise Nautilius'a gittik .Doğumgünümde banahediye gelen birkaç parça şeyi değiştirmem gerekiyodu veeee biz babamızla bebişimize ilk cicilerini aldık...çok güzel şeyler var insan deli oluyo ama ben önceden arkadaşlarımın yaptığı uyarıları dikkate aldım ve kendimi kaybetmedim:))
Bu haftasonunu büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz çünkü Cumartesi kontrolümüz pazar da yolculuk var.......Geeel Cumartesi geeellll pazaaaaaaar.......

2 yorum:

ELÇİN dedi ki...

merhaba ...

bir süredir sizi takip ediyorum ve yazma vakti geldi sanırım :)

dualarım sizinle...

her şey çok güzel olacak ve içinizden geçen cinsiyet olacak :)

iyi tatiller

Anne Duru dedi ki...

merhaba..hoşgeldiniz..
ya evet duaya ihtiyacım var hakkaten ,çok sağolun..
tekrar söyliyim sağlıklı olması en önemlisi ama görüce bakalım..
sevgiler,