9 Ağustos 2008 Cumartesi

It's a girlllllllllllllllllllllllllllll:)))!!!

Evettt başlıktan da anlıycanız gibi kızımızla tanıştık bugün çok şükür:))))kocaman sağlıklı ve çoook kaymak bişey maşallah desin okuyan herkes:))
Saat 15:40 da hastanemize varmıştık;babannemiz ve babamızla beraber.Doktorumuz bütün kontrollerini yaptı ama babamızın sağlıklı oldugunu duydumya cinsiyetini öğrenmesem de olur cümlesinden sonra peki o zaman söylemiyim süpriz olsun dedi....bense meraktan ölmek üzereydim..ve doktorumla aynı anda babası kııızzzz buuuu diye bağırdı:))
Evet bugün itibarıyle ben de kız annesiyim allahın izniyle..
Benimle bu mutluluğu,heyecanı paylaşan ve dualarını hiiç eksik etmeyen tüm arkadaşlarıma çoookkk teşekkürler..
Yarın inşallah İzmir'de olucaz..ordaki maceralarımızda görüşmek üzere...

6 yorum:

Pıtırcık dedi ki...

tebrik ederim çok sevindim allah tamamına erdirsin:)

Yesim dedi ki...

Cihan cok sevindim, tebrikler :) Ben bile merak ediyordum, hemen gelip baktim bloguna, ne guzel hersey de yolundaymis masallah, boyle devam etsin.
Size iyi tatiller kizinizla beraber :)

HUYSUZ dedi ki...

bugün aldığım 2. kız haberi bu, tebrikler... sağlıkla gelsin inşallah !

bitanemiz bebegimiz dedi ki...

çok tebrik ederim..kızlarımızı kucagımıza alıcaz desenize...

iyi tatiller

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

tebrikler. artık pembişleri rahatça alabilirsin.

Anne Duru dedi ki...

mutluluğumuzu paylaşan herkese çooook teşekkür ederiz..