12 Ağustos 2008 Salı

İzmirdeyiz:)

Ha bugün ha yarın derken kızımızla ilk tatilimize çıkmış bulunuyoruz çok şükür.Pazar günü kızımızla yine bir ilk olan uçak yolculuğundan sonra annanemiz ve dedemize kavuştuk:)

Merak eden arkadaşlarım biran önce öğrenebilsin diye çok detay vermeden cinsiyetimizi yazmıştım kısa bir yazıyla..bugün biraz daha detaylı anlatıyım muayenemizi.Büyük bir heyecanla cumartesi günü tam saatimizde babannemizle birlikte hastanedeydik.Doktorumuz önceliği gelişimine sağlığına verdi tabiki..bir büyümüş bir büyümüş inanamadım,hatta ben bu kontrolde bitürlü neresinin ne oldugunu anlayamadım:)herşeyin yolunda gittiğini öğrendikten sonra doktorumuz cinsiyetini merak ediyomusunuz bakalım dedi..seyhun sağlıklı oldugunu öğrendikya önemli diil ne oldugu diyince ben düşüp bayılıcaktım....ve sonra seyhun bu bi kıııııııııız diye bağırdı :)çünkü benim edepsiz kızım nasıl bir bacaklarını açtı inanamazsınız:))çok şeker çok pamuk çok prenses bişey maşallah maşallah maşallah..

Ben artık kuzumu kızım diye seviyorum:))

İzmir'de günlerimiz çok keyifli ve çok da havalı geçiyo:))annem ve babam beni torunlarını ve damatlarını rahat ettirmek için ne yapacaklarını şaşırmış durumdalar..sürekli bir yemek faaliyeti söz konusu ,ağzımın boş kalması çok da mümkün olmuyo..şikayetçi olduğumu söyleyemeyeceğim ama şimdilik:))bu arada 4.ay 4 kilo almış durumdayım..sanırım artık dikkat etmeye başlamalıyım.Bu sabah kızımızı denizle de tanıştırdık,hatta ikinci senasımıza da yarım saat kalmış..hava çok sıcak oldugundan sabah ve akşamüstü 2 kez denize gitme kararı aldı babamız..

Şimdilik benden haberler bu kadar....benimle mutluluğumu paylaşan ve dualarını eksik etmeyen herkese binlerce teşekkür..

8 yorum:

ELÇİN dedi ki...

inanın kendimin yavrusu olacak kadar sevindim :)

açıkçası benimde içimden kız geçiyordu ve yanılmadığıma sevindim :)

sağlıkla huzurla eşinizle birlikle minik kuzuyu büyütmeniz dileği ile sevgiler

Yesim dedi ki...

Cihancım, tekrar tebrikler artık pembeli alışverişlere ve kız isimleri düşünmeye başlayabilirsiniz. Tatilde şımartılmanın tadını çıkarın :)
Sevgiler,

Anne Duru dedi ki...

elçin,
hislerin kuvvetli demekki aklımda bulunsun:)teşekür ederim inşallah..
yeşim,
aslına bakarsın benim kız oldu diye pembe takıntım yoktur ama illa olucak bişeyler pembe:))isim konusu da zormuş ama vakit var.
Sevgiler,

AycA dedi ki...

kıza mor eflatun bordo çoook yakışıyor benden söylemesi :)
bol bol tadını çıkart bugünlerin Ciahncım bol bol dinlen enerji depola.. kızına çok iyi gelecek oralar.. annene benden selam söyle çok yedirmesin seni :)

AycA dedi ki...

Duru anne fotoğraf koyyyy..:) görmek istiyorum seni.. bu kadar uzun kalacağını bilsem uçar gelir görürdüm gitmeden :(

Anne Duru dedi ki...

ayça:)
bugün kızımıza şirinceden eflatun bir şile bezi elbise aldık:)bende sevmiyorum öle herşeyi pembe kız çocuk:)))
resimler yolda..inanamıycaksın...
öptüm seni de erini de
alpay a selam:)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

4.ayda 4 kg fazla diil ama bence iştahını son haftalara ve en çok da emzirme dönemine sakla. iki dönemde de istahın artıp yediklerinden acayip keyif alacaksın.

Anne Duru dedi ki...

haklısın hülya ama gel de bunu anneme anlat:)
ama bundanm sonra biraz daha dikkat edicem:)
sevgiler ve tunaya öpücükler